2017年7月12日星期三

DSE history 歷史: 2017 result


2017DSE終於真正完了!

老實講 琴晚同你地一樣咁緊張
今年所有學生都有LV4或以上 LV5或以上既比例都高左小小
成績比上年好左 但係我覺得仲有好大進步空間 (對我黎講)

新既notes會加入更多essay示例同DBQ練習 
之後補習班同埋課後支援都會有重大革新 希望提供更多課後支援比同學 (遲小小會宣佈)

記住: 只要用岩方法 加上勤力 History呢科唔會令你失望既!
最後 成日都係你地多謝我 其實我都好想多謝你地 你地既支持同信任係我好大既動力
2018DSEer
我地一齊努力 一齊進步

P.S.
學生記得交多D文比我 根據前兩年經驗 越交得多文既學生成績越好!

____________________________________________________________________________

最新網頁升級版: http://www.johnnymadsehistory.com/
IG: dsehistory_johnnyma

沒有留言:

發佈留言